Web Toolbar by Wibiya

Baciller


[Dinkelgröt med lingon och blåbär + färskpressad apelsinjuice ]

Åh nej. Jag började känna mig småhängig igår och imorse när jag vaknade kände jag mig lite lite sämre. Jag sov hos Lisa för några dagar sedan och den natten fick hon hög feber, som senare har visat sig vara körtelfeber. Så himla typiskt. Jag ska gå ner till vårdcentralen lite senare och höra om dom kan skriva ut penicillin (tror ni det går? Eller måste sjukdomen brutit ut helt?) för jag har absolut inte tid att vara sjuk. Nu i helgen ska jag nämnligen vara räddningsdykare under ett VM och EM race (båt) på Riddarfjärden här i Stockholm och på onsdag ska jag till Göteborg för en introduktionsdag med jobbet (pepp till tusen). Hoppas, hoppas att det bara är en vanlig förskylning! Vi får la se hur det går med allt. Nu ska jag i alla fall börja göra mig klar och packa väskan inför den första av tre dagar med SVERAs rescueteam. Hoppas allt är bäst med er i alla fall finisar. Massor med kärlek ♡
Postat av: Malin

Sv: Det var väldigt gott också! :)



Åh nej, hoppas du inte blir sjuk. Speciellt inte nu när du har så mycket saker inplanerat! Krya på dig och hoppas det inte hinner bryta ut helt!!



Mmm vad gott det där ser ut att vara och fin bild! :)

2012-06-15 @ 12:22:32
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh nej, hoppas du piggnar till snart!

2012-06-15 @ 14:59:48
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jag förstår, ingen fara :)



Nej va typiskt! Hm tror det måste ha brytit ut innan man får medecin, tror att det va så när jag hade halsfluss och syrran var på g, tror hon fick vänta tills det bröt ut då tyvärr :/

2012-06-16 @ 11:46:26
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0