Web Toolbar by Wibiya

NIGHTIME, DAYTIME

HAHAHAH! x) Jag skrattar så jag gråter! Helt underbart :>

Veckans blogg


Nu kör vi igen! :>

För att delta:
- Skriv en kommentar till det här inlägget där du skriver att du är med.
- Du får mer än gärna länka till tävlingen i din blogg (det är okej att använda bilden).
- Nu på onsdag (den 2:a) klockan
21.00 21.30 drar jag tio finalister.
- Vinnaren får en plats i menyn under en vecka!

Börja anmäla er nu. Lycka till :)
Anslutad! Finalisterna presenteras snart :>

Country


Fin kille!




Fina skor efter lite fyrhjulingsåka.

Jag har inte så mycket intressant och komma med så jag bjuder på lite ramdom pic's från de senaste dagarna istället. Just nu är jag och Tim på landet, riktigt nice kan jag lova. Vi kom just in efter att ha åkt fyrhjuling i någon timma och snart tänkte vi sätta igång med middagen. Fast innan vi gör det så måste jag ta hand om disken. Hoppas allt är fint med er! Catcha later.

Today's


Jeansskjorta från gina och ringar från glitter och cocoo.se. Nu ska jag och min man ner och checka in den årliga karnevalen. Latero.

PLUGG


Just nu är jag på dåligt humör och hatar skolan. Så ni vet lixom.

Bulldeg



Hej folx! Den här dagen är totalt värdelös. Har inte åstakommit ett dugg känns det som, eller jo det har jag. Klev upp tidigt imorse och stegade iväg till skolan för att göra ett utav proven som vi hade idag och det gick galant. Skönt. Bara det andra kvar. Men det kirrar jag när jag är frisk. Sen har jag lyckats skicka in min rapport, BRA JOBBAT! Nu är det bara 4969357693 timmars plugg kvar. Jävla restuppgifter.
Nu sitter jag och försöker jobba med en inlämning om rättsväsendet i Grekland (-.-'!), men det går sådär. Hittils har jag öppnat dokumentet och klickat hem en klänning som ska bäras på min kompis student. Hard work! Nej fan, skärpning Sofie! Back to work.

Sleep tight


Here we go again: Designbyte! Helt sjukt hur ofta jag byter design egentligen, haha. Den här gången vart jag nöjd, eller ah, nästan i alla fall. Känns som om det fattas något i headern. Nåja, det ska se ut som på bilden ovan! Märker ni att något är fel eller så så får ni gärna säga till :>

Nu ska jag gå och borsta tänderna och efter det väntar ett samtal med världens finaste. Efter det är det time to nanna kudden. Ska hasa mig iväg till skolan imorgon för att skriva två prov. Wie! God natt finisar

Psst! Det var någon som frågade vart jag har köpt ringen (<-- länk!) med en svart sten på. Svaret är Glitter :>

Sccchnygg!


Imorse ramlade ringen som jag beställde för några dagar sedan ner i brevlådan. Gissa om den kommer användas flitigt!

Hola guapas! Snorpappershögen växer fortfarande här hemma och halsen gör fortfarande ont. Usch och fy! Tajmade precis lagom med att bli sjuk nu sista veckorna i skolan = MASSOR ATT GÖRA + en massa nationella prov. Bra jobbat! Nåja, får se det positivt. Hinner ju med alla mina restuppgifter i alla fall, vilket alltid är nice.
Nu ska jag knata iväg till kylen och se om det finns något att äta och efter det ska jag ta tag i lite plugg. Latero.

Du och jag


I snart två år har jag fått ha dig vid min sida.
I snart två år har jag fått kalla dig för min pojkvän.
För snart två år sedan var datumet den artonde juli, dagen då du och jag blev vi.

Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag tycker om dig.
Du är det finaste jag har.
Jag älskar dig Tim.

Grattis Lisa!


Här har vi vinnaren av veckans blogg, Lisa. Grattis! :)

saturday night fever










En fin lördagkväll

tio av tio på snyggskalan


Den här apsnygga ringen beställde jag hem igår, som en belöning för allt jag har pluggat så grymt under ett par dagar. Jag vill ha den nu, nu, nu! Den kommer från cocoo.se och kostar 125 kronor. Värt!

Dream



Inatt fick jag äntligen ligga tätt intill min favorit och känna hans lugna utandningar mot min nacke. Jag har inte sovit så gott som jag gjorde inatt på väldigt länge.
Lite senare ikväll så ska jag, Tim, Bella och hennes boyfriend ha någon form av "dubbeladate", eller ah. Vi ska i alla fall käka hämtmat och hänga ett tag. Det kommer bli superb! Men innan det så ska jag sätta tänderna i min plugghög.

Rösta fram veckans blogg

Här är finalisterna i veckans blogg tävlingen. Till er som inte kom med: det kommer fler chanser :)


1. http://lisani.blogg.se/



2. http://aasajulia.blogg.se/



3. http://johannathatsme.blogg.se/



4. http://nkrantz.blogg.se/



5. http://conception.blogg.no/

För att rösta:
- Skiv numret på den ni röstar på i en kommentar till det här inlägget.
- En kommentar = en röst!
- Ni får rösta hur många gånger ni vill.
- Ni får rösta på så många ni vill.

Till er finalister:
- Ni får samla röster på vilket sätt ni vill.

Sådär! Nu är det bara att sätta igång att rösta/samla röster! Tävlingen avslutas på söndag (den 23:de) klockan 18.00 19.30. Lycka till :)

ASLUTAD! Vinnaren presenteras snart!

Zzz...


Igår vaknade jag med ont i halsen och senare på dagen visade tempen på 39.3. Usch, jag hatar att vara sjuk! Idag har jag inte åstakommit så värst mycket. Har käkat lite apelsiner & godis och mest tagit det lugnt. Nu tänker jag lägga mig ute i hängmattan tillsammans med Solo. Chill värre! Hoppas allt är fint med er i alla fall! Puss
RSS 2.0