Web Toolbar by Wibiya

Meet Bengan



Idag införskaffade jag äntligen, äntligen en longboard. Har taggat i flera veckor. Har döpt honom till Bengan. Bengan och jag ska ut och göra tha neighbourhood osäkert imorgon. Testade lite idag (åkte fram och tillbaka utan för porten, haha) och det var inte så vingligt som jag trodde det skulle vara. Blev helt lycklig. Nu ska jag torka håret och försöka göra något åt mitt trötta ansikte. Ikväll är det chillmode med en eller flera friends som gäller. Tgif. Hoppas ni får en awesom kväll dudes. PÖZZ!

Zooooool


Hei kidz! När jag äntlogen landade hemma efter en extremt jobbig dag in tha school så sprang jag ut på balkongen och läste Vecko revyn. Eller okej, solen hade hunnit försvinna bakom träden. Men det var sjukt varmt och nice i alla fall. Sen har jag inte gjort något mer. Är äckelpäckeltrött så går mest runt som en zombie. Nu ska jag se ett (eller tvåtrefyrafem) avsnitt Grey's och halvdö i soffan. På återseende mina vapendragare.

Awesome


1, 2, 3, 4
Lite soft inspiration såhär på tisdagskvällen. Har nyss ätit middag och nu laddar jag inför dagens höjdpunkt (om man räknar bort "plugg"fikat med Joss efter skolan dåra): Sängen. Hoppas allt är fint med er bloggfriends. Natti natti, P&K!

Lite nytt osv



Woopaaa. Några timmars jobb and woiala! Jag måste bara fixa en ny "profilbild" till menyn, sen är den färdig. Jag vet inte om det är blogg.se eller min dator som förstör men den nya designen verkar inte vilja komma upp? Är det så för er med? Jag ser den om jag förhandgranskar stilmallen, men inte annars. Nåååja. Hiss eller diss?

Nu ska jag stressgöramigklar och sen springa till bussen. Handledarkursen, here I come! PUSS SNYGGON!

Frullekost


Omnomnomn! Idag är humöret på topp. Jag är nästan frisk och vi har studiedag idag. Ganska fett.

Veckans bild


Hörrni, vi struntar i veckans blogg! Jag är taggad på att testa något nytt. Jag vet att det finns läsare där ute som är riktigt duktiga på att fotografera. Så, jag tänkte testa på veckans bild! Får se hur det här går, hehe. Vill du vara med så skickar du en bild till [email protected]. Skriv gärna en liten text till bilden, typ när och var den är tagen, varför du är nöjd med den och så. Skulle vara kul att läsa, men det är absolut inget måste :) Om det nu är några som deltar (hoppashoppas, vore lite stelt annars) så lägger upp ungefär tre bilder (lite beroende på hur många som vill vara med osv) tillsammans med länk och eventuell bildtext på onsdag :) Låter det kul eller så, eller ska jag lägga ner på en gång?

Hur många lingon finns det i världen?


Hei friendz. Jag är lika bitter idag som jag var igår. Var supermegataggad på att se Aristocats igår ju. Men videobutiken sabbade flowet. Dom hade allt förutom Aristocats. Dumbo, Törnrosa, Lejonkungen, you name it. Men inte Aristocats. Blev lite ledsen i ögat. Hyrde i alla fall Hur många lingon finns det i världen istället. Den var riktigt rolig på sina ställen, skrattade flera gånger! Rekomenderas starkt.
Känner att mitt toppenhumör lyser igenom ganska mycket, så nu ska jag sluta skriva en massa random stuff och hasa mig till duschen och sen ska jag försöka göra något vettigt idag. Typ avboka tvättiden och äta. Adios så länge <3

Jag ä inte bitter


Hade grymma planer för den här dagen igår. Hade tänkt passa på att checka när mina båtpolare köttade igenom sista året för den här säsongen. Har ju inte kunnat kolla så mycket i och med att jag själv har kört, men vi OSYbarn kör inte Vaxholmsloppet så tänkte chilla och heja idag. Efter racet var tanken att jag skulle gått på kräftskiva med ett helt gäng mysiga människor. Men. Vaknade med ett dunkande huvud och typ lite feber. Gotta love life sometimes. Så fick planera om. Nu är det Aristocats och sushi som gäller. Bäst för videobutiken att dom har Aristocats. PUSS!

24mx levererar


Hola amigos! Hade egentligen tänkt att gå till skolan idag men när pappa påminde mig om att det är riskettan idag så avled jag lite och bestämde mig för att plugga hemma. Vägrar stressa osv. Fick i alla fall ett sms från posten tidigare idag som sa att mitt paket från 24mx hade kommit. Löpte dit och hämtade ut det dirrmode. Sprang hem superfort och slet upp det. Äntligen är den här. Har längtat som faen. Min crossmjukis. Är som ett litet barn på julafton. Ah vad töntig jag är. Det är en tröja. Chilla Sofie! Får försvara mig med att jag har velat ha den i över ett år. Nåjaaa. Nu ska jag kirra lunch och efter det ska jag försöka plugga lite religion. Woopaa. PÖZZ!

Sjukligheter och plugg


Hej bloggen! Jag har inte glömt bort er, jag lovar. Allt är skolans fel. Läxor hit och prov dit. HEJ VAD ROLIGT! Nåväl. När jag vaknade imorse så hade halsen bestämt sig för att göra ont. Soft tänkte jag och somnade om. Så, idag är det cHiLlMoDe som gäller. Ska plugga lite (-.-! bara för att det ska kännas som jag har gjort något vettigt idag) innan jag hasar mig till närmaste ställe som hyr film för att sedan släpa mig vidare till fina Ica och köpa en massa omnomnom att äta. Can't wait. Hehehe. Röööh, måste börja plugga nu. Ska lära mig allt om kultur och samhälle. PePp. Hoppas ni inte har ont i halsen eller så. Massor med kärlek <3

make a gif online

Hej då båten


God morgon kidz!
Snart kommer farsan Baloo och hämtar mig. I och med att sista racet var förra helgen så är det time to lämna tillbaka båten idag. Känns megatrist! Vi har haft mycket kul tillsammans. Nu är det i och för sig egen båt som gäller, och det äger ju pretty much. Men ändå!  Hej då båten, tack för den här säsongen!

ÄNTLIGEN FREDAG

M-Ö-R-D-A-R-V-E-C-K-A-!-!-! På riktigt! Har haft så sjukt lite energi hela veckan att jag knappt orkat ta mig upp på mornarna. Kom cirkus två timmar sent idag. Ville inte gå ur sängen. Heja heja! Är så sjukt glad att det är fredag idag. Fast veckan har varit ganska värd i alla fall. I tisdags slutade vi vid 12 så jag och Joss passade på och körde tacokväll. Vi åt tacos (såklart) och kladdkaka, tittade på Grey's och chillade galet. Apnice! Annars har det inte hänt så mycket annat intressant. Jo, hasade mig till gymmet och körde spinning en dag också. Fett! Nu ska jag kötta samhällskunskap och efter det religion. Seeeen är det HELG! Längtarrr!

Kärlek






Årets sista race såg ut lite såhär. För engångsskull gick det bra för mig. Båten sammarbetade och jag slutade som femma. Kom till och med fyra i ett heat. Kännpådenni! Nöjd å glad chey! Det känns så extremt tråkigt att säsongen är slut. Jag kommer sakna hela OSY gänget, extremt fina människor hela högen. Vill bara passa på att tacka alla mina racingpolerz och alla racearrangörer för en megasuperawesome säsong. LOL (lots of love) <3

Den obligatoriska innan-race-videobloggen


Försök ignorera min morgonröst och mitt morgogansikte, ehhehehe. TAGGA RACE!!!

Solnedgång


Fin utsikt från balkongen för några timmar sedan.

Jag hade planerat att plugga hela kvällen, bah kötta och få undan det som vi har fått den här veckan. Meeeeen, den där satans Grey'sboxen kom ivägen och förstörde mitt pluggflow. As usual. Undra om läraren tycker att det är ett giltigt skäl för att lämna in något sent? Inte för att jag missat att lämna in något än, men det är lika bra att förbereda sig lixom. Nåååväääl, annars så har det inte hänt så mycket. Händer inte så mycket för tillfället. Just the same things every dag: Vakna upp och inse att klockan är way to tidigt på dygnet, snooza, stänga av klockan i sömnen, vakna och inse att man måste gå upp, springa till bussen, skola, göra ett tappert försök att bli glad när man får gå hem (oftast är man för trött), komma hem, facebook, middag, Grey's och slutligen det man har längtat efter hela långa dagen: sängdax. Jag är redo för det sistnämnda. Så, god natt fina ni. Vi hörs imorgon! P&K!
RSS 2.0