Web Toolbar by Wibiya

Du sa de allra finaste orden, de som egentligen aldrig betydde något


Jag vill bara tala om att jag lever, även fast det är knappt. Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig och personer som en gång betydde allt väljer att ta en annan väg. Men jag antar att det är livet. Just nu försöker jag samla alla känslor som väller ur mig och finna någon motivation till att ta mig ur sängen på mornarna, även fast allt känns meningslöst.
Jag vill passa på att tacka er för alla fina kommentarer ni skickar iväg. Ni är så otroligt underbara allihop! Tacktacktack! Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Sovmorgon imorgon <3 Massa kärlek!

Kaffe och fika är bra lika, som pappa brukar säga



Ett ord är det enda som behövs för att beskriva den här helgen: Bäst! Jag har bland annat strosat runt i stan och fikat med Jocke, träffat fina människor, haft en värd hemmakväll med film, ätit en massa god mat och vaknat upp pigg på mornarna (händer inte ofta). Jag gillar'e starkt!
Idag har jag planerat att städa mitt rum, något som inte går sådär jättebra. Blä! Funderar på att sätta mig och pilla med en ny design till både mig och fina Bella. Låter mycket lockande, mhm! Får se. Fast mitt rum är ju vidrigt. Beslutsångest. Blir nog det sistnämnda i alla fall. Nu ska jag sluta ordbajsa, jag lovar. Jag har en tendens att göra det när jag är uttråkad. Peace out.

Nightmare


En från igår.
Jag drömde mardrömmar om mamma i natt och bilderna har följt mig hela dagen. Det skrämmer mig att jag snart ska krypa ned under täcket igen, för jag är rädd för att se samma film igen. Jag är rädd för att se henne som jag gjorde i natt. Jag är rädd för att vakna upp, livrädd, och inse att jag inte har någon som kan hålla om mig och få mig att känna mig trygg igen.

Snygga brudar




Här kommer det första lasset med flummbilder från fotorundan. Som ni ser så är inte direkt bra på att hålla oss seriösa när kameran kommer fram. Laddar upp de lite mer seriösa pic'sen lite längre fram för nu ska vi snart käka middag och efter det är det fika i stan som gäller. Ha en grym kväll kompisar! :)

Fotorunda



2 bilder från en av alla fotorundor som jag och Bella har varit ute på. Tror bilderna är runt 2 år gamla, jisses vad tiden går fort!
Hola guapas! Allt bra med er? Gårkvällen vart sjukt lyckad. Jocke hade köpt med sig godis så vi passade på att smaska i oss det framför Idol, efter det dog vi i sängen. Jag kan inte beskriva känslan när jag la ner huvudet på huvudkudden. Helt underbart!
Idag ska jag och min absoulut bästa vän ut på en fotorunda. Ska bli riktigt kul :) Lovar att visa er reslutaten senare. Ha en kanondag finisar. Massa kärlek

Friday ♥


Det är äntligen, ÄNTLIGEN fredag. Hur underbart som helst. Ikväll ska jag dissa min rinnande näsa träffa finaste Jocke för lite chill, antingen at hans place eller här. Ska bli sjukt nice! Fast först är det tidig middag som gäller. Jag  Mat... Vad ska ni göra ikväll? Hoppas allt är fint med er finisar :) Puss

I'm sick and tired



Jag är sjuk och jag hatar det. Jag har snytit mig så många gånger så näsan svider och jag har ätit upp all mat hemma, och jag är fortfarande hungrig. Inte alls nice. Jag äter konstant när jag är sjuk, haha. Tur att pappa snart kommer hem. Har lagt bett honom köpa choklad och cola till mig på vägen hem. Hoppas han kommer ihåg det :>
Nu ska jag återgå till min motion om Östersjön. Tagga!

Världens bästa pappa



Pappa kom hem med sushi till mig till middag. Han vet hur man får mig på bättre humör  Nu ska jag och mitt duntäcke krypa upp i soffan och titta på tv. Hoppas allt är fint mer er! :) P&K

Vi blev du och jag




Kanske behöver vi bara vara ifrån varandra ett tag och vänta tills allt har lagt sig eller så har vi sakta börjat glida ifrån varandra. Hur det än slutar så vet jag att vi gjorde rätt val idag. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån dig.

this is me


När jag kom hem låg årets skolfoto på köksbordet och väntade. Resultatet vart... Sådär, haha :> Nu är det bara skolkatalogen jag väntar på. Det är ju den som är roligast!
Vad gillar ni den nya designen förresten? Kände att det var dax för lite mer höst och mörkare färger och jag vart supernöjd! :) Ändrade även storleken på bloggen så nu kan jag ladda upp större bilder. Sjukt nice. Nu ska jag göra lite plats på skrivbordet och försöka plugga. Inte lika nice.

There ain't no reason things are this way


Söndagsångest.

Shooting stars







Lite bilder från i fredags då jag och ett gäng fina typer drog iväg på fest. Sjukt värt! Idag har jag och finaste Bella mest legat i soffan framför OC och tryckt i oss onyttigheter, vilket var extremt välbehövligt med tanke på att det inte vart många timmars sömn inatt. Snart ska vi gå och borsta tänderna och dö i sängen. Längtar! Hoppas allt är fint med er. Puss <3
RSS 2.0