Web Toolbar by Wibiya

Grillat är godast


Jag och pappa körde team-work i köket och rattade ihop en sjukt god middag! Det är nästan recept-på-bloggen-varning. Satan vad gott det var. Grillat + rostade rotfrukter + sallad. Matorgasm
After the dinner satte jag mig och pysslade med lite bloggdesignen. Tyckte min förra kändes lite barnslig/trist så jag bytte. Och vips: blogginspirationen är back. Wunderbart.
Nu ska jag koka lite té, dra på mig mjukiskläderna och ringa Tim. Efter det är det tv-tittande och sängen som gäller. Imorgon ska måste jag gå upp tidigt. Ska nämnligen hem igen (är på landet just nu) och träffa Jossan som har varit utomland läääänge och imorgonkväll ska jag bjuda gänget på middag. Puss på er

Sandviken 2010


Alex visar skillz

Lisa visar skillz

Jag visar... skillz?

Här har vi ett gäng tama änder.

Knep och knåp
I'm home! Dagarna i Sandviken har varit AWESOME. Vi har fördrivit tiden genom att knepa och knåpa, åka båt, röra på fläsket i ösregn, äta, åka wakeboard, spela poker, mata änder, bada näck, äta, äta och äta. Det gillas skarpt. Något som gjorde det hela ännu bättre var sällskapet.
Underbart!

Handmade ♥


Jag tvingade min pojk att följa med mig in på Panduro tidigare idag och jag fick med mig grejer ut för dryga trehundringen (jag gillar't!). Ovan ser ni resultatet av någon timmas pyssel. Vad tycks? :>
_______________________________________________________________________________________________________

Hola guapas! I'm home again, fast bara över natten. Imorgon åker jag upp till min bästaväns landställe i Sandviken i några dagar så jag är bara hemma för att packa och så. Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag :> Datorn får inte följa med så det kommer inte bli någon uppdatering men däremot så hänger kameran med (såklart). Så räkna med bildbomb när jag kommer hem!
Nu ska jag och Tim hoppa in i duschen och efter det tänker jag gå och lägga mig. Ha det bäst!(!!) Vi hörs igen om några dagar :> Puss & gó natt

Sleep tight



Jag och Tim kom upp från bryggan för en liten stund sedan. Vi bestämde oss för att gå ner och ta ett snabbt kvällsdopp. Fast ah, det var i och för sig bara Tim som badade (jag gillar inte "svart vatten"), men det var mysigt endå :> Nu ska vi snart göra oss klara och knata ner till min lilla stuga och soooova. Ska bli sjukt nice för jag är ruskigt trött! Natti natti

Frullekost



God morgon! Allt fint med er? Jag sitter halvdöd i soffan efter en kortare joggingrunda. Jisses vilken totalkass kondis jag har -.-' Det är ju nästan pinsamt, haha :> Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar tills Timieboy () kommer ut hit. Längtar!

Pssst... Jag skulle bli super-mega-jätteglad om ni röstade på mig här!

Want's


1, 2, 3 (hemklickad), 4 (hemklickad), 5.
Behöver jag ens säga att jag längtar tills min lön åker in på kontot (om cirkus två dagar!!!)?

Livet när det är som bäst

En liten resumé av de senaste dagarna:
Fredag:
Jag, Tim och Bella köpte hem sushi och pizza och knatade hem till mig. Efter middagen klättrade vi upp på taket för att njuta av solnedgången. Vid tre-tiden ramlade jag och Bella i säng och somnade till Ice age. Värd dag!



Lördag:
Lördag = med FEKKE tillsammans med en hel drös skönt folk. Vi hade det grymt tills ett gäng oinbjudna typer kom och förökte ta sig in. Det hela slutade med blod på väggen, skrik, ett våldsamt knuffande och tidig hemgång. Vad är grejen med att förstöra för andra?






Söndag:
Tidigare idag plockade jag ihop mina grejer och satte mig på bussen mot landet. Underbart!

En heldag vid havet





Hela dagen har spenderats nere vid vattnet tillsammans med Johanna. Det gillar vi! Fast jag måste ju erkänna att vattnet var lite för kallt för oss. Tror nog att det tog över tjugo minuter att komma i ;> Men annars var det nice!
Nu ska vi göra fixa iordning i min lilla stuga och efter det är det middag som gäller, vilket ska bli sjukt gott! Kycklingsallad  Mmmm...

In the summertime


Jag har en tendens att vakna runt tre-tiden varje morgon när vi är här ute. Men jag klagar inte, för varje gång jag öppnar ögonen så möts jag av soluppgången. Rätt maffigt faktiskt :>

Idag är det häng @ bryggan som gäller hela dagen. Fina Johanna kommer ut och joinar mig om en stund. Awesome! Hoppas ni får en grym dag! Latero.

Du


Det är när du sviker som det gör som ondast.
Det är när du sviker som jag överväger om vi är värda alla tårar.
Det är när du sviker som jag slutar älska dig.

Varför gör du såhär?
Varför lovar du och skiter i det?
Varför ber du mig anpassa min vardag och mina önskningar utefter vad du vill?

Jag tror det är försent att försöka läka alla sår.
Jag tror det är försent att satsa igen.
Jag tror att det är bäst att vi går skillda vägar.

Min kamerautrustning



Kamera:
Nikon D7000
Nikon D60 (extrahus)

Objektiv:
Nikkor 18-55mm (kit)
Nikkor 50mm 1.8 D
Nikkor 18-200mm

Tillbehör:
Closeupfilter +4
Soft focus filter
Motljusskydd
Stativ
Självutlösare

Suck!


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv. Jag visste att det skulle bli såhär. I'm back @ blogg.se again. Great! Det här är jag i ett nötskal ska ni veta. Jag är impulsiv och fylld av beslutsångest. Men iallafall, nu kör vi här ett tag. Hahah :>
Nu ska jag sätta igång med att packa väskan. Om någon timma lastar jag och pappa katter och hela tjilivippen och drar oss ut till landet. Lite senare ikväll kommer Tim ut och håller oss sällska också. Det gillas!

Jag önskar att du var här




Jag står kvar på samma plats, medans tiden får ett allt större försprång, och undrar varför det blev som det blev. Varför just du var tvungen att lämna oss, lämna livet. Igår fick vi chansen att säga ett sista hej då. Igår var tiden inne för din begravning.

Det märktes att du var omtyckt av alla i din omgivning mamma, för platserna i kyrkan tog nästan slut. Men det är inte så konstigt med tanke på att du var just det personen du var. Det lönar sig att ge alla en chans och alltid finnas där, det är du ett bevis på.

Alla fina minnen med dig kommer alltid att leva kvar. Du är älskad och saknad av många. Vila i frid nu mamma. Jag saknar dig

(Skrivet 2010-17-07)

Brygghäng ♥




Det här har varit den absolut bästa kvällen på länge. Jag älskar det här placet. Det är underbart! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det sängen som gäller. Puss

Kattigt


Katten vet hur man chillar.
Tänkte mest bara avlägga en lägesrapport. Jag har precis tryckt i mig ett nio-pack chicken mcnuggets och nu tänker jag ta mitt pick och pack = något läsbart, en tjocktröja, solbrillor och naturgodis och knata ner till bryggan och bara chilla galet. Ska bli naiz. Hoppas allt är bäst med er! Puss
RSS 2.0