Web Toolbar by Wibiya

Precis som alla andra



Fick hem snyggingen ovan från H&M för några dagar sedan. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla den eller inte. Vad tycker ni?

Long time no see


Min bloggpaus är över och jag är taggad som fan på att börja blogga igen! Nu ska jag snart springa ut till bussen och möta up Joss. Ikväll är det vin och sushi som gäller! Puss på er :>

Ny design!


Äntligen har jag lyckats pilla ihop en ny design och nu är blogglusten tillbaka! Just nu väntar en kladdkaka på att bli uppäten och lite plugg väntar på att plöjas igenom. Rätt soft kväll. Det enda negetiva är den växande snorpappershögen, urk. Ska peta i mig lite vitaminpiller och välkomna John Blund om en timma och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Hej så länge.

(Hej Joss!)

Nya brillz


Bikbok 69 :-

Ikea



Idag blev det en tripp till Ikea tillsammans med papi. Vi köpte ett nytt skrivbord, en ny hutsch och lite annat smått och gott till mitt rum. När vi kom hem och skulle montera allt så vart mjukhuvuderna väldigt hjälpsamma. Morris hjälpte mig bland annat med att läsa monterings instruktionerna och Siri kollade så grejerna är av bra kvalité genom att sladda runt på alla delar. Sötbollar! Trots all hjälp hann jag inte riktigt klart, så det får bli morgondagens projekt. Nu ska jag och mr. Marabou dö framför tv:n ett tag. Hoppas allt är fint med er! P&K

Finis


Jag, finis och papi käkade hämtmat till middag. Jag älskar hämtmat. Jag älskar i och för sig all sorts mat men det är något med känslan när man kryper upp i soffan med en portion hämtmat. Mmmm.
Förutom att äta så har jag finally trimmat pälsen på benen och filat fötterna. Gud så underbart och ruskigt välbehövligt. Nu ska jag krypa ner under duntäcket och sova. Imorgon ska jag och Tim åka till Ikea och inhandla nytt skrivbord. Woop woop. Natti natti

Mjao



Photo booth!
Hej kåmpizar. Just nu ligger jag i sängen och klickar runt på Ikeas hemsida och har ångest för att jag inte har pluggat spanskan som är tills imorgon. Den första delen gillas! Snars ska jag ringa finis och säga god natt och sen är det sova som gäller! Hoppas allt är fint med er, P&K
RSS 2.0