Web Toolbar by Wibiya

Årets första race






Igår var det äntligen dags för premiärrace at Grisslinge. Jag hade lite problem med styrningen genom hela tävlingen som gjorde att jag inte kunde hålla fullt. Och i sista heatet vägrade motorna att starta. Men trots det, blåsigt väder och uppskjutna starter så tycker jag att det var en kanonrolig dag. Jag slutade i och för sig sist, haha. Men det är inget jag hänger läpp för. Jag har lärt mig massor och det är jag riktigt nöjd med

Hallelujah moment


Ungefär såhär glad är jag just nu. Skickade precis in min sista restuppgift = jag har så gott som sommarlov nu. Så fruktansvärt underbart. Åh. Nu efterhand är det värt alla timmar jag har lagt på att bli klar, för jisses vad jag har kämpat. FY FAN VAD NICE! Jag ska fira med en varm, lång dusch och sen ska jag gå och lägga mig och sova ut. Underbart. Hoppas att allt är bäst med er kidz. Puss sålänge <3

Jag ♥ livet



Hej kidz! Allt fint med er? Själv mår jag kanonbra. Idag provåkte jag Osy 400an för första gången och wow. WOW vad kul det var. Helt sjukt. Känslan och farten, helt underbart. Can't wait till nästa helg då det är time för årets första race.

Nu: Middag. Puss <3

Bästa dagen ♥


Åh. Idag har det varit en bra dag. Vi har jobbat med ett projekt i skolan som heter Värmdö ungdomsparlament. Det har gått ut på att vi ska fördjupa oss i olika ämnen och skriva motioner som senare ska lämnas till kommunens politiker. Idag hade vi plenarsession, själva avslutningen på projektet där man skulle hålla tal för och emot motionerna och efter det skulle man rösta för eller emot, beroende på om man ansåg att motionen höll eller inte. Vi var cirka 70 personer som var med. Jag skulle, tillsammans men en kompis, hålla tal för vår motion som handlade om hur man kan förebygga och aktivt motverka ungas drog- och alkoholkonsumtion i kommunen. För ett år sedan var jag livrädd för att stå inför folk och prata, kunde inte ens prata inför klassen. Och nu har jag gjort det två gånger, för stora grupper, både idag och under Stockholms ungdomsparlament. Talet idag gick kanonbra och vår motion röstades igenom. Kunde inte ha gått bättre! Är apnöjd! :> Nu ska jag fira med middag och sen blir det nog sängen. Är helt slut! Hoppas allt är bra med er kompisar! Kärlek

Premiär

Här kommer ett gäng bilder från min och Joss premiärhelg i lägenheten.



Det första vi gjorde när vi kom fram var att köpa en massa gott till frukost och sushi.


När vi kom hem blandade vi alkoholfria drinkar och åt.

Efter sushin skruvade vi Ikeamöbler. Det gick sådär.

När vi vaknade nästa morgon gjorde vi iordning världens godaste frukost och tittade på film.

Himla fin premiär med en himla fin vän

Arg

[source]

Raderade just ett skolarbete som skulle lämnas in av misstag. Nu är jag bitter, opepp och asförbannad. Ska ta en dusch och gå och lägga mig. Hoppas allt är fint med er i alla fall! Peace out <3

Lördagsmys


Hej kidz! Tänkte mest bara kika in och säga hej! Snart ska jag ta mig till lägenheten där jag och Joss ska spendera kvällen och natten. Åh, första natten där. Vi ska äta sushi, dricka alkoholfira drinkar och titta på film. Kommer bli hur bra som helst. Hoppas ni får en fin fin kväll. Puss så länge

Mellis ♥


Åh. Färska hallon + mjölk = . Dör vad gott det är! Har precis landat någotlunda här hemma efter en intensiv skoldag, fått i mig mellis och nu tänker jag gå och sova fram tills att pappa kommer hem. P&K snyggon.

Två halvstela och halvkassa bilder på mina nya favoriter i garderoben



Efter skolan höll jag Joss sällskap i stan en stund. Vi hann dricka en färskpressad juice [dör vad gott det är] på Tullys och köpa shorts innan hon skulle vidare. Därefter åkte jag och padre min till landet och fixade lite med racer'n. Två och en halv vecka kvar till race. TAGGAD TJEJ!! Nu ska jag äta, sen ska jag sova och tagga inför sista nationella provet i engelska B imorgon. Ha det bäst kompisar. P&K

[source]

Sådär lagom mör i kroppen


Ungefär såhär vacker är jag just nu. Luktar skunk gör jag också. Rena flickvänsdrömmen!
Är nyss hemkommen från ett mördar-spinningpass. Jag, Bella plus hennes mamma köttade som bara den. Känns ruskigt bra nu vill jag lova. Nu ska jag äta mängder med mat och efter det ska jag dunsa i säng, fast därimellan ska jag duscha. Såklart. Ha det awesome dudes. Tjaa!

If you only knew what the future holds

Jag älskar vädret just nu. Idag har jag mest stekt i solen, läst och ätit färska jordgubbar och hallon. Underbart. Snart kommer min fina Bella och gör mig sällskap. Himla fin dag det här. Lol (lots of love) snyggon!

Inspiration

1, 2, 3, 4 & 5

We <3 it

Jag har gått och skaffat ett We ♥ it konto. Har suttit och ”hjärtat” lite bilder och jag är redan fast. Man blir så sjukt inspirerad av alla otroligt fina bilder. Vill ni följa mig? Klicka hääär. Nu kastar jag in handduken och går och borstar tänderna. Hoppas allt är grymt med er. Puss och god natt ♥

.

Extremt konstigt väder vi har just nu. Ena dagen kan man gå klädd i shorts och några dagar senare var det bara att plocka fram halsduken igen. Weird! (Kände att jag var tvungen att kommentera vädret, precis som så gott som alla andra) Nu ska jag sätta igång med lite filosofi och historiaplugg. Fast först ska jag ratta ihop en latte. Har en plugga-hemma-dag idag. Välbehövligt! Seeyah latero.
RSS 2.0