Web Toolbar by Wibiya

Träningshelg @ Norasjön

YO! I fredags lastade jag och teamet verktyg, propellrar och nybåten och drog oss till Nora och Norasjön för en helgs båtåkande. Jag fick äntligen, äntligen testköra båten och satan vilken skillnad det var rent körmässigt jämfört med båten jag körde förra säsongen. Nybåten var betydligt mer svårkörd och gick betydligt mycket fortare än vad jag var van vid. MEN DÖR VAD KUL DET VAR!!! Är sjukligt taggad inför årets första race nästa helg. Förutom att köra en massa båt så åt vi sjukt god mat, åt universums godaste bullar, träffade fina båtmänniskor och hade det allmänt bra. Nu ska jag försöka packa upp och storstäda. Lär inte hända om jag känner mig själv rätt. Men det är ju tanken som räknas... Hoppas allt är fint med er (: Puss!


Nybåten<3

Universums godaste kanelbulle. Hon som ägde caféet kunde det där med att baka bullar.

Och att göra sallader var hon också riktigt bra på.

Det hängde sånnahär fina skyltar med fina budskap runt om i caféet.

Universums segaste dag


Yo peepz! What's up? Tror nog den här dagen har varit den segaste på länge. Precis innan jag skulle rusa till bussen imorse så ringde dom från min trafikskola och berättade att dom var tvugna att ställa in båda mina lektioner som jag skulle ha haft idag. Sweet, då har jag tid med lite skolplugg tänkte jag. Men det blev inte riktigt så. Har mest suttit och glott på skärmen och undrat var motivationen har tagit vägen. Få bli nya tag imorgon. Nu ska jag ta mina fyrkantiga ögon och dra mig hem till finaste bästa Lisa. Tror hon nämnde något om chokladbollar och mysfika. PEPP!(!!!!!) Jag hoppas ni får en grym kväll ni med! (: Puss sålänge.

Självporträtt


I och med att solen visade sig idag så var det perfekt fotoljus här hemma hos mig, så jag passade på att fota lite självporträtt. Det var ett bra tag sedan nu. Ovan ser ni ett utav resultaten :') Efter min egofotografering mötte jag upp Christopher. Vi cruisade runt i hans asfräna bil, nercabbat. Hur j'vla underbart som helst. Nu ska jag försöka hinna göra allt som jag skulle ha gjort tidigare idag innan jag nannar kudden och taggar till inför körskolan imorgon. Sleep tight kiddoz, puss!

Fotomorgon



Himla fin start på dagen ♡

Körsbärsblom årsmodell 2011


[Kungsträdgården, Stockholm 2011]

Åh. Min stressometer pekar på mer än rött just nu. För tillfället går jag en intensivkurs för körkort samtidigt som jag försöker få ihop de sista veckorna i skolan, hinna njuta av våren, träffa fina människor och tagga till inför träningshelgen i Nora nästa helg samt säsongens första race helgen efter det. För att få tiden att räcka till har jag skjutit skönhetssömnen åt sidan och ersatt de förlorade timmarna med stora mängder latte. Ni kan ju tänka er hur fresch jag ser ut just nu... Trots att kalendern har varit mer än fullbokad så har jag hunnit med några fina kvällar med mysigt folk. Guld värt! Tatuerat mig har jag visst också gjort, hehe. Kan visa er lite senare, för nu måste jag börja redigera bilder från Slovakienresan med klassen osv. Hoppas allt är bra med er kompisar! Puss sålänge <3
RSS 2.0