Web Toolbar by Wibiya

Lite dagens


Skjorta från Gina och halsbandet har jag gjort själv.
Efter lunch fick jag världens magknip och var tvungen och åka hem. Väl hemma la jag mig i sängen och somnade direkt och sov fram tills middagen och jag är fortfarande trött. Så nu ska jag hoppa in i duschen, pussa lite på Tim och sen sova igen. Men innan jag gör det vill jag tacka alla fina som röstade fram mig till veckans blogg hos Lilija! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Tack tack tack!
Nu: Duschen. Puss

Lyckad kväll

Igår bjöd jag hem ett gäng helhärliga människor för party. Temat för kvällen var fancy dress. Såhär såg det ut:

Fina flikkor.



Stiliga pojkar.


Världens bästa vän!


PUSS

Tack för en extremt lyckad kväll!

(Psst... Idag är det sista chansen att rösta fram veckans blogg hos Lilija. Jag skulle bli så glad om ni röstade på mig! Klicka här (<- länk) för att komma till hennes blogg )

Taggadetjejer.se



PARTY! Vi hörs imorgon :>

Homemade sushi


Nu ska jag be er om en liten tjänst. Jag har chansen att bli veckans blogg hos Lilija och jag skulle bli så otroligt glad om ni röstar på mig! Klicka här (<- länk) för att komma till hennes blogg :>
Jag och finis har precis smaskat i oss hemgjord sushi och nu ska vi mysa framför tv:n tillsammans med Ben och Jerry Ha en fortsatt grym fredagkväll kompisar!

Schnyggt


Nytt från Bik bok, 199 :- (ber om ursäkt för den kassa bilden!)

Fyra av fem toasters


Hej kåmpisar! Den här dagen har varit en sån dag där allt bara funkar. Sovmorgon, bussar som håller tiderna, en redovisning som gick grymt bra (notera att jag har scenskräck) och en god latte. Kan inte bli mycket bättre! Nu ska jag snygga till rummet lite och efter det ska jag nog lägga mig i badet. P&K

Humlan x2



Just nu sitter jag och pratar med finis på Skype  Snart ska jag gå och borsta tänderna och göra mig klar för sängen. Imorgon har jag sovmorgon. Bäst! God natt

Intressekoll


Efter som att jag älskar att designa bloggar men inte orkar byta design här hela tiden så har jag tänkt lotta ut någon/några designer. Såå, finns det någon av er som skulle tycka det var kul om jag drog igång en tävling? Givetvis kommer designen/designerna vara gratis! :>

Du & jag



Jag har suttit och pillat med den nya designen i flera timmar och nu har jag så ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men det är det värt. Äntligen är jag helt nöjd. Såhär (<- länk) ska det se ut, om det inte gör det så blir jag super-mega-glad om ni säger till :>

Nu ska jag och min pojk knata ut ett tag. Jag känner att jag måste rensa ut kodmallen ur huvudet ;> Kan hända att kameran får följa med. Catcha latero!

Stockholm crousing






Bjuder på ett lass med bilder från igår. Jag, Tim, Bella och lite annat folk drog in till stan för att se årets crousing. Kan väll inte påstå att det inte var någon wow-effekt precis. Fast det kanske beror på att varken jag eller Bella var särskillt taggade. Efter att vi gått runt och checkat in bilarna ett tag hamnade vi på Donken och efter det lämnade vi pojkarna och åkte hem och sov istället. Helt klart värt!
Denna söndag har gått ut på att tröstäta kinapuffar, dricka te och fundera över vad killar egentligen tänker med. No pepp just depp, typ. Inte nice.
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid världens finaste, så det blir i alla fall ett bra avslut på dagen. Natti natti, P&K

I'm in love



Efter skolan bestämde jag mig för att unna mig något så jag knatade in på Kicks och kom ut med denna, världens godaste parym. Svindyr, men det var den värd! I'm in love.

Just nu sitter det ett gäng fina människor i mitt kök och myser. Jag och Bella bestämde oss för att dra ihop ett litet bullkalas så igår passade vi på att baka både bullar och kakor, haha. Självklart har vi blandat saft också, för vad vore ett bullkalas utan saft?
Lite senare ikväll ska vi dra oss in mot Rålis, hoppas bara vädret håller sig fint. Kan ju säga att det inte ser så lovande ut. Ha en grym kväll kåmpisar ♥ Puss.

Deppkväll

Det är rätt sjukt hur mycket humöret kan skifta från minut till minut. För bara några timmar sedan satt jag hemma hos min bästa vän och tyckte livet var fantastiskt. Nu är det helt tvärt om. Klumpen i halsen växer sig allt större och rädslan jag har inom mig för att förlora någon, ännu en gång, är några sekunder från att kväva mig.
Jag är inne i en känslig period där varje liten sak känns som ett slag i magen och där jag inte själv kan kontrollera över mina känslor.
Mitt sätt att få ut den ilska, sorg och frustration som finns inom mig är genom att slå knytnäven så hårt jag bara kan i väggen, vara ett svin mot min helt underbara pojkvän och bli riktigt arg över småsaker. Jag hatar det och jag hatar mig själv. Mest för att jag låter allt gå ut över dom runt om kring mig, men också för att jag inte kan acceptera att det är en del i processen. Vad nu det ska betyda har jag ingen aning om.

Vart är du när jag behöver dig som mest?

Latte i all ära


Jag för 10 minuter sedan.
Nu ska jag packa träningsväskan och dra mig ner mot gymmet. Jag och världens bästa Lisa ska köra en timmas abs n ass och gym. Jag är taggad som fan :> Catcha later dudes!

Som jag har längtat


Hej kåmpisar! Idag drog skolan igång igen och jag ska vara ärlig: jag gillar't starkt! Ser absolut inget negativt med skolan just nu (kanske beror på att alla elever fick en varsin macbook idag, min nya kärlek!). Jag har saknat rutiner, tidiga mornar (morgonmänniska som jag är, hatar att sova bort dagarna) och alla fina människor som man bara träffar i skolan. Narre värre!

Anledningen till att uppdateringen är som den är just nu är att jag varken vill eller har någon inspiration till bloggen just nu. Så nu vet ni det :> Hoppas allt är fint med er i alla fall, nu ska jag kila! Puss

Fresh



Hej kåmpisar! Jag och Bella har kämpat med mitt rum mest hela dagen + kvällen. Jag säger bara en sak: FY VAD VIDRIGT! Helt sjukt mycket damm, smuts och annat äckel. Men det är borta nu, som tur är. Vi har en del jobb kvar men det tar vi tomorrow för nu ska vi fortsätta fjanta oss med hennes boyfriend @ facebook-chatten (hello no life). Puss på er
RSS 2.0