Web Toolbar by Wibiya

Lite dagens


Skjorta från Gina och halsbandet har jag gjort själv.
Efter lunch fick jag världens magknip och var tvungen och åka hem. Väl hemma la jag mig i sängen och somnade direkt och sov fram tills middagen och jag är fortfarande trött. Så nu ska jag hoppa in i duschen, pussa lite på Tim och sen sova igen. Men innan jag gör det vill jag tacka alla fina som röstade fram mig till veckans blogg hos Lilija! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Tack tack tack!
Nu: Duschen. Puss
Postat av: martina

Hejsan, jätte fin blogg! :) Jag har bara en liiiten fråga angående bakgrunden. Vilka mått har du när du gör bakgrunden? Och vart laddar du upp bilden för att få den STOR? Jag har sökt runt överallt men hittar inget svar så tänkte om du kanske kunde svara :) Kram

2010-08-31 @ 11:57:17
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: m a r i c e l | f o t o

Aaawh så söt blogg! :D

2010-09-01 @ 16:21:31
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0