Web Toolbar by Wibiya

Grillat är godast


Jag och pappa körde team-work i köket och rattade ihop en sjukt god middag! Det är nästan recept-på-bloggen-varning. Satan vad gott det var. Grillat + rostade rotfrukter + sallad. Matorgasm
After the dinner satte jag mig och pysslade med lite bloggdesignen. Tyckte min förra kändes lite barnslig/trist så jag bytte. Och vips: blogginspirationen är back. Wunderbart.
Nu ska jag koka lite té, dra på mig mjukiskläderna och ringa Tim. Efter det är det tv-tittande och sängen som gäller. Imorgon ska måste jag gå upp tidigt. Ska nämnligen hem igen (är på landet just nu) och träffa Jossan som har varit utomland läääänge och imorgonkväll ska jag bjuda gänget på middag. Puss på er
Postat av: celine - F O T O &vardag

det kan jag hålla med dig om att grillat är godast :D

2010-08-01 @ 14:05:32
URL: http://ceelinee.webblogg.se/
Postat av: zandra

vilken är din favorit låt/artist? jag skulle vilja ha tips på ny musik att lyssna på



ps snygg blogg

2010-08-02 @ 23:58:59
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0