Web Toolbar by Wibiya

Passfix och fika


Här ekar det tomt. Skyller på skolan som vanligt, heh. Idag var i alla fall jag, Joss och hennes mamma och fixade nya pass (snartsnartsnart åker vi, längtar sönder). Höll på att dö när jag fick se hur passfotot blev. Alltså, HAHAHAHHA!! Varför ser man alltid ut som stryk på id/pass/skolfoton? Facet sviker alltid när det måste leverera. Lågt. Innan det var vår tur att fotas osv passade vi på att äta på universums mysigaste café. Vi åt bland annat (utan att överdriva) universums godaste grillade kyckling och baconmacka och en sjukt god havre och chokladkaka. Drack dödsgott te gjorde vi också. Sen vet jag inte om allt var så gott som jag får det att framstå, för jag var nämnligen dödens hungrig... Men ja, det var min dag i stora drag (rimmarN). Nu ska jag duscha, sen återuppta dejten med sängen som jag var tvungen att pausa imorse. Jag hoppas allt är grymt med er kidz. Puss och god natt <3
Postat av: sara

svar: vet jag väl ;) men jag gillar inte kicks så mycket. är mer för privata parfymerier/makeup-butiker. :D

2012-02-03 @ 10:56:37
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: sara

haha passkort är inte det roligaste.. men det är det ju däremot när man får användning för passet!!:D

2012-02-04 @ 12:31:53
URL: http://leatherandfeather.blogg.se/
Postat av: chris

vad skönt att åka iväg!

2012-02-05 @ 22:06:51
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0