Web Toolbar by Wibiya

Fekkenation



Hej kompisar! Har haft världens underbaraste helg. I fredags så bestämde jag min för att sova i lägenheten själv. Kände att jag behövde lite egentid. Så när jag och pappa skruvat klart de sista möblerna och packat upp det vi hade med oss så drog jag iväg och köpte sushi, en film och lite frukost å sånt. När jag hade ätit klart tände jag en massa doftljus i hela lägenheten och lade mig i ett varmt bad. Dör vad skönt det var. Efter det hoppade jag i min Ziperall (mysigaste ever) och tittade på Sex and the city the movie. Himla värd kväll

Jag startade lördagen med frukost på balkongen. Helt klart bästa starten på dagen.

Några timmar senare kom Louise och öll mig sällskap. Vi köpte sushi (tröttnar aldrig) och fixade lite inför kvällen. INFLYTTNINGSFEKKE! Mhm. Riktigt nice!




Idag har jag bara segat runt, diskat och åkt buss ut till landet. Hej effektiva dag (not). Nu ska jag snart gå och inta lite skänhetssömn och tagga inför träningsåkning imorgon. Dör vad jag längtar! Hoppas allt är kung med er (och ursäktar för ett aningens osammanhängande inlägg, trött!)! P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0