Web Toolbar by Wibiya

Sommarlov

Hei kidz! Allt bra med er? Jag mår kung! Mitt lov har varit kung såhär långt. Lovet började med häng i Rålis tillsammans med en hel drös underbara människor. Sen har det fortsatt med biobesök, chill i soffan, jordgubbar, favoritfilm, middag med fina tjejer, sushi, Gröna lund, cider på balkongen och en hel del annat. Imorgon ska jag träffa finaste Joss som varit utomlands. Vi ska köpa en massa välbehövligt till Peace and love. Åh, min fina vän lyckades fixa en biljett till mig idag. DÖR VAD TAGGAR JAG ÄR! Ska bli så sjukt kul.
Livet leker just nu och jag tänker inte så mycket på bloggen just nu, fast jag antar att ni inte sitter inne framför datorn. Så det kanske inte gör något  Nu ska jag borsta tääänderna. Ha det sjukt awesome kompisar! Lots o love 
Postat av: Jennifer

Åååh vattenmelon!!

Det är så gott hallon med <3 Tycker inte du ?

Vad ska du hitta på i midsommar ?

2011-06-22 @ 15:59:33
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhh avd härligt med somamrlov!



trevlig midsommardag!



Kram

2011-06-25 @ 16:50:41
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0