Web Toolbar by Wibiya

Det här är Sofie som signar ut, slut


Varning för ett argt inlägg! Seriöst. Jag är världens största stolpskott. När jag klev innanför dörren efter att ha handlat lite mat så var jag svinhungrig så drog jag igång med middagen direkt. Misslyckades lite halvt men tänkte "Whatever. Måste. Ha. Mat". Hällde upp ett glas juice och tog med det + maten till soffan. Satte mig ner och tänkte "Åh vad gott med juice" och sträckte mig efter glaset. Vad tror ni jag gör?! JAG SLOG NER DET. Så det rann ner juice på min vita matta och på kameran. Lyckades rädda kameran, men mattan blev helt FUL! Försökte torka bort det men det gick inte bort. RAH! Älskar livet. Verkligen. Nu tänker jag strunta i resen av middagen och äta choklad och titta på Solsidan istället. Sen ska jag duscha och gå och lägga mig. Vi hörs imorgon kidz, om jag inte ramlar i duschen eller sparkar in lilltån i någon möbel. Eller ramlar ur sängen eller något liknande. Inte min dag idag. Heidooo

Seeee så fint det blev
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Solsidan är ju sååå bra!

2011-07-21 @ 22:33:48
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0