Web Toolbar by Wibiya

Black vs. White



Hola folx! Allt fint med er? Idag har det varit en grymt bra dag! Har bland annat haft ett pepptalk med skolans syv och eventuellt hittat ett jobb. Mammas jobb har tänkt att föröka sig (som jag så fint uttryckte det, haha) och de kommer då att behöva en fräsch hemsida. Så den ska jag kanske hjälpa dom med! HOW AWESOME!?

Just nu sitter jag i min säng (läs soffan. Våra sjuka katt har tagit över min säng vilket har gjort att jag snällt har fått flytta ut i vardagsrummet, hehe) och försöker komma igång med pluggandet. Har suttit i några timmar nu men varje gång jag öppnar boken så kommer jag genast på en massa andra saker som "måste göras", typ kolla facebook och bloggar. Jag rådiggar min självdiciplin. Nu ska jag i alla fall göra ett nytt försök, heja mig!
Postat av: Devinia Euvel

Enkel och stilren design. Tummen upp. :)

2010-05-06 @ 21:45:25
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: wormvsbird

gillar ljuset!

2010-05-20 @ 22:42:19
URL: http://wormvsbird.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0