Web Toolbar by Wibiya

Plugghest


OMG! Jag anmälde mig till fetaste utmaningen tidigare idag. Dudes. Den 29 oktober ska jag göra något jag inte trodde jag skulle göra, någonsin. Jag ska skriva högskoleprovet. Trodde jag skämtade med mig själv när jag betalade in avgiften. Om någon hade sagt till mig att jag i framtiden skulle betala 350 spänn för att sitta och skriva prov en lördag, frivilligt, hade jag skrattat och frågat om personen i fråga var dum i huvudet. Måste ju betyda att jag har mognat? *HoPpAzZz* Nu ska jag plugga klart min och Joss fina keynotepresentation om jordens utveckling (<3333) Efter det ska jag kolla på EM-kvalet. Kan hända att det blir tvärt om. PEACE!
Postat av: Sandra

lycka till med högskoleprovet :)



svar: haha, ja alex "fixade" cykeln och sen fick vi "dela vårdnad" haha. min o alex lilla cykelbebis :P

2011-09-02 @ 21:36:32
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

äh det fixar du!! :D



2011-09-03 @ 10:23:41
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0