Web Toolbar by Wibiya

My new home

Jag har helt glömt bort att berätta för er hur det gick med lägenheten som jag pratade om i det här inlägget! Efter många nervösa dagar så fick vi den till slut. Idag var det dags att möta upp dom som vi köpt den av för att byta nycklar. Känslan när vi låste upp dörren och klev in i den tomma, ekande lägenheten var nästan lite overklig samtidigt som det kändes så himla rätt. Jag är helt säker på att jag kommer trivas så otroligt bra där. Jag passade på att ta lite kort när vi ändå var där.


Vardagsrummet. Här ska vi tapetsera och måla om. Väggen som är brun ska kläs med en ny tapet och resten ska målas vitt.

Här är pappas blivande krypin (sjukt dålig och missvisande bild, I know). Här ska vi också byta färg på väggarna. Till vad har vi inte bestämt än.

Köket ska också få en uppfräschning. Luckorna ska målas om och väggarna lika så.

Och sist men inte minst, mitt rum. Åh vad jag längtar efter att få inreda där inne. Jag vill ha en mörk, blommig fondvägg (ungefär såhär. ÅH!), en mysig säng, massor av filtar och kuddar som man kan krypa upp och gömma sig i när livet känns jobbigt, fullt med bilder på mina närmasta och en massa sånt som gör mig glad. Åh. Jag vill flytta nu, nu, nu!

(Kan passa på att be om ursäkt för dom otroligt kassa bilderna. Det visade sig vara svårare att ta bilder på tomma rum än vad jag trodde. Men dom fyller i alla fall sitt syfte, som är att visa er mitt nya hem)
Postat av: Amanda

sv: Tack så jättemycket.

2011-03-28 @ 21:48:01
URL: http://supermanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0