Web Toolbar by Wibiya

Lite om mig


- Jag lyssnar alltid på musik när jag åker kollektivlimousine.

- Mitt humör lever sitt eget liv. Ibland kan jag börja gråta i skolan över ingenting för att två sekunder senare (bokstavligt talat) skratta tills jag får kramp i magen.

- Jag älskar närhet och kan bli på dåligt humör om det går längre än en dag tills jag får en kram.

- Jag kan bli riktigt arg på mina vänner, men jag kan inte visa det.

- Jag klagar sällan över småsaker.

- Nacken och ryggen är det bästa som finns hos en kille.


- Jag har lätt för att gå vidare från te x. jobbiga saker.

- Jag tar livet med en nypa salt.

- Jag kan få ett extremt sug efter saltlakris. Så mycket att jag m.å.s.t.e springa och köpa det. Sen tröttnar jag efter tre bitar.

- Det finns två saker som gör mig riktigt, riktigt lugn. Det ena är när någon drar sina fingrar på min rygg, det andra är om jag kör båt eller cross.

- Om jag har börjat äta så äter jag tills det är slut på tallriken, oavsett om jag är mätt eller inte.

- Just nu så saknar jag min fina vän Kalle som är i USA (lylloooos)

- Jag blir stressad om jag inte håller i busskortet när bussen kommer.

- Jag längtar tillbaka till skolan, mest för att jag saknar alla fina människor.

- Jag är alltid, alltid trött. Kommer inte ihåg senast jag kände mig pigg. Eller jo. Det gör jag. Det var för över ett halvår sedan.

- Nu ska jag gå och köpa mat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0