Web Toolbar by Wibiya

They say they aint heard nothing like this in a while




Jag och bästis igår <3

Det här har varit en klockren helg. Jag har bland annat: sett Due date och skrattat tills tårarna rann (hysteriskt rolig film!), umgåtts med fina människor, firat en månad med finis och så har jag äntligen tagit tummer ur, ja ni vet, och färgat + klippt håret. Nize! Idag ska jag ägna mig åt vanliga söndagsgrejer som städ och tvätt. Ska försöka hinna städa mig själv också innan jag åker till finis padre för middag. Ska bli såft!
Postat av: felicia

måste säga att båda ni är sjukt fina!:)

asfin blogg!



jag är med i en tävling om att vinna att spela in i en studio, det skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

PUSS!

2011-01-30 @ 16:26:51
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0