Web Toolbar by Wibiya

Yasuragi Hasseludden

Dör. Vad. Jag. Älskar. Yasuragi. Jag och Lisa har levt livet i ett dygn. När vi checkade in och kom till rummet så fick vi mousserande vin och tilltugg. Efter det hoppade vi i Yasuragioutfiten (baddräkt, morgonrock och tofflor) och kollade in stället. Vi badade i deras varma källor en stund innan det var time för vår första behandling, fiskpedikyr. Måste säga att det var en av de konstigaste sakerna jag har gjort. Små små, jättehungriga fiskar som äter på fötterna. Det kändes ungefär som om fötterna sov. Men jag diggade det. Efter el behandling käkade vi middag och relaxade på rummet. Idag stod 50 minuters massage på schemat. Wow. WOW vad värt det var! Jag höll på att somna flera gånger. Vi testade även på zenmeditation. Jag trodde det skulle blir segt (vi fick sitta tysta och bara titta på en viss punkt i tio minuter) men det var faktiskt riktigt awesome. Både kroppen och huvudet slappnade rejält, något som jag har längtar efter läääänge. Har ni chans att testa det någon gång så do it! Just nu känner jag mig som en ny människa. Jag är forfarande inne i Yasuragimodet. Jag och Lisa planerade in att vi ska hit både en och två gånger till, antagligen fler än så. Jag  Yasuragi!
Postat av: Frida

Använder du instagram? :)

2011-08-15 @ 23:46:57
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/
Postat av: TIMELIMITS - Foto och mode

Sv: Tack!



Härliga bilder!

2011-08-16 @ 17:58:15
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0