Web Toolbar by Wibiya

NINJAAAH

[source]
Hej kompisar! Jag står just nu och slänger i mig frukost och en massa kaffe och gör mig klar för att åka till Lisa. Idag har vi bokat in oss på Yasuragi Hasseludden, som är ett awesome spa! Today ska vi få fiskpedikyr (ni vet det där när en massa fiskar äter på fötterna) och imorgon har vi bokat 50 minuters massage. Utöver det har vi tillgång till en bland annat diverse olika bastusar, pooler och lite annat smått och gott. Det kommer rocka sönder! Är riktigt taggad :D Längar apmycket efter massagen! Med tanke på att min tidsuppfattning suger så måste jag raket packa typ nu. Hoppas ni får en kung dag mysefisar. Vi hörs imorgon :D P&K :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0