Web Toolbar by Wibiya

I'm forever keeping my angels close

God morgon bloggen! Igår var den bästa dagen på länge! Innan jag och Johanna åkte till tatueringsstudion så fikade vi och gick runt i lite affärer. Vi fikade på Tullys, mitt favvoställe och dom levererade som vanligt. Deras citron och marängpaj (?) är to.die.for. Matorgasm. Så om ni har svängarna förbi Tullys (ligger vid Götgatsbacken här i Stockholm) så måste ni testa den. Eller deras halloncheesecake, mmm. Efter fikat rullade vi vidare mot shoppingen. Jag kom hem med två tröjor, kan visa seeen. Tiden sprang iväg och vips så satt vi hos grabbarna på Ant tattoo and bodypiercing. Jag ångrar det inte en sekund, för resultatet blev precis Tullys citron och marängpaj. To.die.for.

Johanna tatuerade in texten "The hardest ones to love are the ones thet need it most" Nanjaah!

Så var det min tur. Fy helvete (ursäkta ordvalet) vad ont det gjorde, men det var det värt!

Nytatuerade och jétéglada.

Såhär blev resultatet. Jag älskar den!

Postat av: M E R E I

- nice!

2011-08-03 @ 15:38:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Snyggt det blev :D

2011-08-06 @ 10:35:12
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0