Web Toolbar by Wibiya

Jag vet att man inte ska ställa frågor som man vet att man aldrig kan få svar på. Ändå kan jag inte sluta fråga mig själv: varför?


Jag minns allt så väl. Orden vi växlade den där kvällen, ord som visade sig bli dom sista vi någonsin skulle säga till varandra. Tidningshögen på ditt nattduksbord som inte längre finns. Din mjuka morgonrock som du alltid drog på dig när du klev upp ur sängen på morgonen. Den morgonrocken som var det sista du drog på dig. Dina vita tofflor som du alltid hade på dig. Din värme och din kärlek. Din vilja och din styrka. Jag saknar dig varje dag. Jag saknar dig så att det gör ont. Jag är inte hel utan dig. Det känns alltid som det är något som fattas. Något skaver inom mig och jag vet inte hur jag ska få bort det. Jag älskar dig. Jag älskar dig så otroligt mycket.
Postat av: Rock N' Roll fotografen Emelie ´

sv; Taack! :)

2011-04-04 @ 09:06:57
URL: http://emelieyoung.blogg.se/
Postat av: B'

<3

2011-04-04 @ 19:00:41
Postat av: Mikaelarosales.blogg.se

åh, jag tycker synd om dig..♥

jag kanske är en liten random person som skriver till dig men men...

och jag ville bara säga att du skriver så underbara texter till din mamma så man blir tårögd! men glöm inte en sak . . .

hon finns kvar ... hon finns kvar i ditt hjärta♥

2011-07-21 @ 12:25:51
URL: http://mikaelarosales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0