Web Toolbar by Wibiya

Hama star 700



Sedär, min kompis har fått en uppdatering. Passade på att springa in på Siba när pappa och jag var ute och åkte tidigare idag och kom ut med detta. Har velat ha ett stativ i evigheter nu så det känns bra att äntligen ha tagit tummen ur röven (och släppt snåljåpen i mig) och köpt ett. Jag är nöjd :>
Postat av: MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: ja, det hade inte jag heller någon aning om när jag köpte det -.-

Nu när jag kollar runt så står de lixom på Emelie Ohlssons "Rekomenderar ej"-lista. Vissa säger att det är sånna problem med autofokusen på alla Sigma-objektiv.



Men det finns ju ett Tamron-objektiv som är exakt lika dant!

Och Tamron har jag hört att den har mycket bättre autofokus på alla objektiv :)

2010-06-12 @ 18:45:34
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: Varsågod :)

2010-06-12 @ 20:36:08
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0