Web Toolbar by Wibiya

Den man älskar




Hej finisar! Allt fint med er? Det var ett tag sedan. Sen sist jag skrev har det hunnit hända en massa både bra och dåliga saker. Bland annat så har jag:
- Betat av 3 veckor med sommarjobb vilket betyder att jag har lov på riktigt. UNDERBART!
- Bråkat riktigt ordentligt med Tim
- Träffat en massa fint folk
- Hängt i Rålis
- Köpt nya kläder (visar latero)
- Saknat Jossan, den j'veln åkte till ☮ & ♥ under tiden jag slet på jobbet
- Njutit av vääärmen...

... och nu har jag placerat rumpan i soffan @ landet. Jag och pappa total tröttnade på betong-ghettot (som han så fint har döpt det till, haha) så vi packade katterna och drog ut hit istället. Värt! Snart ska jag sminka av mig och decka i sängen tillsammans med en bok. Natti natti...
Postat av: Joss

BRUDAR GILLAR BRUDAR, KILLAR GILLAR BRUDAR, ALLA GILLAR BRUDAR, BRUDAR BRUDAR BRUDAR!!!!



SAKNAT DIG I MASSOR MEN SNART SKA VI ZEZ! WOWOOWOOOWOOOOOWOWOOWOWHO, DUNKADUNKADUNKA!

2010-07-05 @ 09:42:42
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

riktigt fin header! :)

2010-07-05 @ 12:21:23
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: wiktoria

Hej !

Gillar du att fota ? ^^

Om du gör det kolla in min blogg där jag fotar med min canon systemkamera ;) , uppdaterar varje dag och lägger in tips och massor av skoj x))

Förlåt om du inte gillar jag reklamerar mig ''/



Min blogg : www.wikiwiktoria.blogg.se

2011-01-06 @ 17:38:27
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0