Web Toolbar by Wibiya

Resumé


Bio-outfit
Lite update från de senaste dagarna:
I söndags spontan-färgade jag håret mörkbrunt och det blev naaaaajs (bild kommer!)! När färgningen var klar kom några fina typer hem till mig och jag bjöd på middag. Vi käkade inbakad kyckling (dör lite) och hade det bra bättre bäst. Mot kvällen satte vi oss ute på baksidan och rökte vattenpipa tills regnet bestämde sig för att svänga förbi. Kvällen slutade med att Tim och jag var snälla och sov på en luftmadrass medans de övriga intog min säng. Jag har nog aldrig sovit så dåligt som jag gjorde den natten :>
I måndagskväll bjöd Jocke ett gäng på bio. Vi såg Knight and day. Har ni inte sett den så spring iväg och gör det. Den var grym! Efter bion åkte jag och Tim ut till landet.
Idag ska jag och pojken åka en massa fyrhjuling. KUL SOM FAN! Kameran kommer helt klart förlja med så jag bjussar på bilder latero. Ha en grym dag kompisar! Puss
Postat av: Julibarn

sv: tacktack, din blogg är också fin! :D

2010-08-03 @ 19:22:08
URL: http://julibaarn.webblogg.se/
Postat av: cindy

fin blogg haru :P

2010-08-04 @ 15:41:06
URL: http://cindybui.blogg.se/
Postat av: Joss

MASSA SNYGGA KLÄDER!!!!! wowowowowowowowowoo!!!! :D :D :D

2010-09-02 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0