Web Toolbar by Wibiya

Hej bloggen!

Sen sist har jag...

..hängt en hel del med Jossan...




... ätit en massa gott...


... och välkomnat våren. Helt underbart!

Hej finisar! Anledningen till att jag inte har bloggat på senaste tiden är dels för att jag inte har haft tid och dels för att det händer en massa saker i mitt liv nu som inte är så roliga. Det sistnämnda håller jag helst utanför bloggen tillsvidare, hoppas ni förstår.
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att dra igång bloggandet igen. Tänkte köra en mini-"omstart" men ny design och lite sånt som kommer upp snart. Det kommer bli grymt! Har ni några förslag på färger får ni mer än gärna säga till!

Sen vill jag bara säga tack för alla fina kommentarer ni ger mig. Det värmer något oerhört! Ni är bäst, bäst, bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0