Web Toolbar by Wibiya

Nystart 2.0

Imorse var jag något förvirrad när jag vaknade och klockan visade 08.30. Först fick jag smått panik och tänkte "helvete, nu blir jag sen till jobbet", men sen slog det mig att jag faktiskt inte skulle åka till kontoret idag. I fredags var nämnligen min sista dag. Det känns både tråkigt och skönt på samma gång men jag känner att jag gjorde rätt val. Nu ska jag satsa på körkort (äntligen), fota så mycket jag bara orkar och ladda inför en intervju för en deltidstjänst på onsdag. Går inte intervjun som jag vill så har jag lite små idéer jag kan spinna vidare på. Spännande.

Just nu sitter jag och trycker i mig kesella med hallon och gör mig redo för att träffa Bea på Tullinge Muay Thai. Vi ska lägga upp en träningsplan fylld med mördarpass för cirkus en månad frammåt. Det går inte att hitta ord som beskriver hur taggad jag är. Mötet med Bea blir startskottet för min nystart 2.0. Ska bli så skönt!

(och em, ja. Jag kunde inte hålla mig borta från att ändra designen här igen..)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0