Web Toolbar by Wibiya

Första mördarpasset

Idag var det dags för första mördarpasset tillsammans med Bea på TMT i Tullinge. Vi inledde hårt med både styrka och lite kondition. Vi fick pausa några gånger för att frukosten jag åt imorse skulle få en chans att åka ner i magen igen, men jag tycker att det gick grymt ändå. Vi avslutade med att köra thaiboxning = höjdpunkten för hela dagen. Roligaste träningsformen alla kategorier! Jag var så satans trött efteråt att jag knappt kunde gå i trappor utan att vika ihop benen helt och faceplanta asfalten. Så fruktansvärt skönt. Är helt sjukt taggad på att få träna igen, vilket blir på torsdag. Taggataggatagga! Nu: powernap. Puss!
 
(bilderna togs efter passet, därav att de blev nååågot oskarpa..)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0