Web Toolbar by Wibiya

sjätte oktober tjugohundratretton

Det har råkat bli en ofrivillig paus här under de senaste dagarna. Anledningen till det är att jag i onsdags, när jag var på väg hem från träningen, fick veta att jag fått jobb! Så sjukt. Jag jobbar numera extra hos ett företag som jobbar med grafisk produktion. Det kan ärligt talat inte bli så mycket bättre. Nu kan jag nästintill styra själv hur jag jobbar, får jobba med något jag tycker är himla kul och hinna med att ta det där förbannade körkortet. Plus att jag har nära dit så det gör ingenting att jag måste gå upp halv fem de dagar jag jobbar. Lycka!
 
Jag jobbar imorgon (wehå) så tänkte börja avrunda dagen. Bjuder på två bilder från förra söndagsträningen med tjejgänget på TMT (som jag snodde från Beas blogg). Vi körde gärnet även idag, ser fram emot morgondagens träningsvärk! God natt på er, jag hoppas allt är kung med er! Kärlek.
Grymmaste gänget!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0