Web Toolbar by Wibiya

När det inte blir som man tänkt sig

Idag är en det en sådan dag när allt jag har gjort inte riktigt har blivit som jag hade tänkt mig att det skulle bli. Tvätten har krånglat och jag har inte fått det jag planerat gjort. Plus att jag var tvungen att hoppa över träningen idag på grund av att min kropp har fått för sig att fucka upp mitt liv lite till och från. Men trotts att den här dagen sög i början så blev den ganska bra ändå. När allt annat sket sig bestämde jag mig för att redigera och sortera bilder i datorn, något jag har tänkt göra länge. Himla skönt att ha det gjort. Eller nåja, börjat med det i alla fall! Nu ska jag sätta mig i min grop i soffan, äta grönsaksoppa + grönsaksdipp till efterrätt och titta på tv. Ganska bra avslutning. Jag hoppas att ni mår bäst och att ni får en fortsatt fin kväll! Kärlek ღ
 
// Jag ber om ursäkt för det sjukt kassa kvaliten på bilderna, fast jag måste nog säga att jag tycker dom är ganska mysiga ändå //
Postat av: Linii

Sv: Då ska du testa solpuder från MUA! Den är lätt bästa solpudret jag någonsin testat :) Kan dock rekommendera dig att INTE köpa nån brush on concealer från MUA, jag har tyckt om dom varit lite tjocka och ljusaste färgen är ganska mörk tyvärr, men allt annat smink och sminkborsta därifrån äger!! :)

2013-10-02 @ 09:45:12
URL: http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0