Web Toolbar by Wibiya

Go hard or go home, eller vad säger man?

Jag har precis kommit hem, duschat och ätit efter morgonens mördarpass tillsammans med Bea på TMT. Jag tror till och med att passet kallades för mördarpasset om jag inte har helt fel. Mina fingrar hoppar runt på tangentbordet som dom själva vill på grund av att mina armar skakar och jag känner redan nu vilken j*vla träningsvärk jag kommer ha i benen imorgon. Meeen, no pain no gain som det så fint heter. Vi avslutade med några minuters Thaiboxning, så sjukt kul! Jag är himla glad att jag hoppade på Beas PT-erbjudande, helt klart den bästa investeringen jag gjort på riktigt länge!
 
Nu ska jag göra mig klar och åka in till stan och möta upp fina Emelie för en strosa-runt-på-stan-dag. Mys till tusen! Jag hoppas allt är fint med er, kärlek
 
Alla bilder är tagna av Bea (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0