Web Toolbar by Wibiya

Det där med rubriker

Lite såhär ser det ut där jag sitter just nu ↓ Bloggläsande och favorit-téet i favoritmuggen kan vara den bästa kombon när man känner sig sådär lagom mystrött. Om man inte räknar med att bli kliad på ryggen, få skeda med pojkvännen eller äta choklad i soffan framför favvoserien då såklart. Snart, snart ska jag hasa mig in i duschen och göra mig redo för Svenska Hollywoodfruar. Bara lite mer te och lite mer bloggläsande först. Kärlek ♡

 
 
Postat av: Linii

Sv: Haha ingen fara hörru, jag känner igen mig lite. Kan ibland ta 2-3 dagar innan jag tar mig i kragen och svarar på kommentarer. När jag är trött och loggar in och ser att jag fått massa kommentarer tänker jag bara hur länge det kommer att ta förrän jag har svarat och då lämnar det för jag orkar inte just då haha :D

Ja solpudret är så jädrans bäst alltså! Jag älskar det :) Hoppas du också har en fortsatt fin kväll :)

2013-10-08 @ 21:00:05
URL: http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0