Web Toolbar by Wibiya

Cyprus part II

Jag satt nyss och redigerade några fler bilder från när jag och Jonatan var i Cypern (jag redigerar bara några i taget, bara för att kunna drömma mig bort lite längre). Det är helt sjukt vad jag längtar tillbaka. Vi bodde på Napa Mermaid Hotel & Suites Hotel, ett superfräscht hotell jättenära stranden. Vi hade turen att få ett rum med utsikt över havet vilket var helt sjukt underbart. Att vakna varje morgon och se turkost, klart vatten & palmer som svajade i vinden var heeeelt oslagbart. Behöver jag säga att vi var lagom otaggade när vi senare landade i ett kallt, regnigt och grått Sverige haha? Vill ni se första lasset med bilder hittar ni dom här! (: När åker vi igen älskade?
 
 
Postat av: Uh oh

mmmmm vad skönt! påmind om hur härligt det hade vart att inte bo här just såhär på hösten

2013-10-09 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0