Web Toolbar by Wibiya

Autumn

Jag har länge tänkt att jag vill göra en gammal hederlig lista men inte vetat vad jag ska skriva ner. Så kom jag och tänka på att det faktiskt är höst, och att det är min favoritårstid alla kategorier (tätt följt av vintern). Och vad passar då bättre än att lista alla mina favoritsaker med denna årstid? Nej precis, inte mycket. Så nu kör vi: Mina favoritsaker med hösten är:
 
❤ Stickade tröjor. Nuff said.

❤ Att det blir en helt annan stämning när man tänder ljus.
 
❤ Långa kamerapromenader när hösten visar sig från sin bästa sida...
 
❤ ... och filmmys under ett hav av täcken och kuddar när regnet öser ner utan för fönstret.
 
❤ Det går att gå ut utan att svettas ihjäl.
 
❤ Äntligen, äntligen får dom svarta jeansen komma fram igen.
 
❤ Höstmodet i övrigt.
 
❤ Apelsinera blir sjukt goda.
 
❤ Plus alla andra saker som jag inte kan komma på i skrivande stund.
 
Vad är era favorit respektive hat-saker med hösten? Berätta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0