Web Toolbar by Wibiya

älskade doftljus

Jag svävar runt på små doftljusmoln här hemma just nu. I lördags åkte som sagt jag och min bättre halva in till den stora staden för att bocka av mission: hitta ett nytt doftljus. Jag har sedan länge snöat in mig på Voluspa så valet var ganska enkelt till en början. Vi spatserade fram till Voluspahyllan inne på NK, jag var smått lyrisk och ville mest bara springa fram men diverse välfyllda hyllor med alldeles för mycket svindyra produkter och trängsel fick mig att tänka efter ytterligare en gång innan handling. Vilket min plånbok är glad för. Jag kände mig lite som ett barn på julafton när jag äntligen, äntligen fick stoppa ner näsan i ljusburk efter ljusburk. För mig är det inte att bara köpa ett doftljus utan jag vill helst lukta igenom alla burkar som finns, analysera, lukta lite till, välja ett ljus, bli överlycklig, lukta på ljuset med stort L ännu en gång, inse att det faktiskt inte känns helt jag trots allt och börja om igen. Stackars, stackars Jonatan som fick stå ut med "kan du ta ner det där som står högst upp?", "vad tycker du om det här?" och "det här tar vi! Fast... Nej, det gör vi inte. Kan du ta ner det där istället?". Efter mycket om och men enades vi tillslut om Lichen & Vetiver i ljusform och Crisp champagne i doftpinneform. Doftpinnarna kan vara de bästa jag testat! Och ljuset med för den delen. Är. Överdrivet. Exalterad. Nu ska jag passa på att tända ljuset med stort L, krypa ner i soffan och mysa bort resten av kvällen. Imorgon väntas ytterligare ett jobbpass. Ha en fortsatt fin kväll nu. Kärlek ♡
 
 
Postat av: Anita

Älskar också doftljus :,D

2013-10-25 @ 12:24:48
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0