Web Toolbar by Wibiya

10080 minuter av lycka

I fredags landade vi ett kallt och regnigt Sverige efter en helt underbar vecka på Cypern. Jag kan egentligen inte säga så mycket mer än att det var otroligt skönt att få åka bort en stund tillsammans med min bättre halva. Hotellfrukostar, kristallklart turkost vatten, känslan av att bara vara och att få vakna upp bredvid Jonatan varje morgon och blicka ut över havet var något fruktansvärt oslagbart. För första gången lämnade jag även kvar mobilen på hotellrummet under nästa alla dagar och lät mig själv vara onåbar. Den känslan! ღ Jag avrundar här och låter det första lasset med bilder få tala för sig själva istället. Jag vill tillbaka.

 

fvvღღ
Postat av: Linii

Åh vilka fina bilder! Blir himla ressugen nu.. :D

2013-10-01 @ 18:46:48
URL: http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0