Web Toolbar by Wibiya

Världens bästa dag

Jag har haft världens finaste dag. Ultraljudet av mitt lillhjärta gick bra. Det var så sjukt häftigt att få se hur hjärtat jobbar där inne. Läkarna hittade inget som såg konstigt ut vilket var skönt. Dock ska jag ska tillbaka dit i början på april för att göra både ett arbets-EKG och ett långtids-EKG. När jag kom till jobbet fikade vi med tårta och jordgubbssaft som fina Kalle hade fixat i smyg. Efter jobbet mötte jag upp bästa pappa och vi åkte till min favoritrestaurang vid Hornstull här i Stockholm. Där åt vi fruktansvärt god mat, en otroligt god efterrätt, drack tipptopp kaffe och pratade om bland annat racing, minnen från när jag var liten, längtan efter att huset ute på landet ska bli färdigbyggt och gamla familjeminnen. Så himla fin dag och kväll. Och som pricken över i:et så har jag fått så himla fina sms, kommentarer och grattisar under dagen att jag blir helt varm i magen och känslosam. Jag har så fruktansvärt fina vänner. Nu ska jag avrunda den här dagen och dra mig mot sängen. Och imorgon tänker jag fortsätta gå runt och vara lika lycklig som jag var idag, för livet är ruskigt bra ändå. God natt mina fina  ❤
Postat av: Emelie Jägerbert

Såliteså :) allt bra?

Svar: Allt är superbra med mig, hur är det själv? :) (Jag försökte kommentera på din blogg, men jag fick bara upp ett felmeddelande som sa att jag inte hade skrivit någon text O.o)
fiveseconds.webblogg.se

2013-03-14 @ 19:06:20
URL: http://emmees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0