Web Toolbar by Wibiya

Två av mina favoriter

 
Jag jobbade över sent idag så jag har inte hunnit med annat än att snabbäta framför tv'n, därför har jag inte så mycket roligt att blogga om. Men jag vill ändå uppdatera så jag tänkte passa på att tipsa om två av mina favoritprodukter.
 
Hemp Hand Protector från The Body Shop är mina händers räddare i nöden på tub. Jag har alltid, alltid snustorra händer så jag bestämde mig för att testa denna för någon vecka sedan. Den är en av dom bättre handkrämerna jag har testat. Den är fet och det tar en liten stund innan den sjunker in huden men det är absolut värt det. Jag brukar passa på att massera mina stackars små tassar när jag har smort in dom, då upplever jag att den går in i huden snabbare (plus att det är rusktigt skönt med handmassage). Jag har hört att det ska ge ett bättre resultat om man smörjer in händerna på kvällen och sedan sover med tunna bomullshandskar. Det är något som jag inte har testat men jag funderar på att ge det en chans. Jag rekomenderar den i alla fall till er med torra vintertassar (: Såhär säger The Body Shops hemida om produkten:
"Vår bästsäljande Hemp Hand Protector bidrar till att mjukgöra och skydda dina händer. Den är dermatologiskt testad för mycket torr hud och innehåller Community Trade-producerad hampafröolja."
 
Vitamin C Energizing face spritz, även den från The Body Shop, är ännu en räddare i nöden. Jag brukar använda den efter jag har sminkat klart ansiktet, efter kvällstvätten, när jag börjar känna mig trött och grå eller när jag bara vill fräscha till facet. Den är även underbar på sommaren, speciellt om den fått stå i kylskåpet en liten stund innan användning. Jag upplever att jag får mer lyster i huden och att huden får en liten energiboost efter användning av sprayen. Sen piggar citrusdoften upp ganska mycket också! (: En klar favorit som jag bär med mig precis överallt! Såhär säger The Body Shops hemsida om produkten:
"Vitamin C Energising Face Spritz är en direkt uppfriskande och fuktighetsbevarande spray - supersmidig att ta med och använda precis när du behöver under dagen, för att friska upp huden eller för att fixera makeup. Innehåller camu camu från Amazonas med naturens högsta koncentration av C-vitamin."
 
_______________________________________________________________________________________________________________
Jag vill bara passa på att tillägga att jag inte gör reklam för dessa produkter utan jag vill tipsa som dom just för att jag tycker att dom är tipptopp! (: Sen undrar jag vad ni tycker om dessa tips & tricks-inlägg? Är det kul att läsa om eller är det helt värdelöst? 
Postat av: Emelie Jägerbert

Tack :) Härligt! jo de tär bara bra :)

2013-03-15 @ 13:09:47
URL: http://emmees.blogg.se
Postat av: Emelie Jägerbert

Sv. Härligt :) jo det är bra :)

2013-03-15 @ 13:30:09
URL: http://emmees.blogg.se
Postat av: modella

Hej, vilken fin blogg du har? :)Fin header :)

Jag har en frågestund på bloggen och de skulle vara roligt om du kika in och ställde någon fråga. Kram

2013-03-16 @ 20:24:39
URL: http://modella.blogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Bra tips!

2013-03-16 @ 23:24:08
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Sv: tack så mycket :)
Kram!

2013-03-20 @ 13:43:46
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0