Web Toolbar by Wibiya

Min fina

Idag fyller min bästavän 19 år och det betyder också att vi idag har kännt varandra i nästan exakt lika många år. Hon är en person som aldrig slutar bry sig, som man kan ringa alla timmar på dygnet och som alltid ställer upp. Hon är den som jag kan berätta allt för och veta att det det inte kommer föras vidare till någon annan. Hon är den jag inspireras av, den som aldrig ger sig och som alltid har välfixade naglar. Det finns så mycket som jag skulle kunna sitta här och skriva om men det skulle ta allt för lång tid och bli en så ofantligt lång text i slutändan, för det finns så mycket som jag älskar hos henne. Därför vill jag göra en lång historia kort:
 
Jag är så otroligt glad över att jag får kalla dig för min bästa vän. Jag är så otroligt glad över att du är en av dom som jag kan få dela alla skrattattacker tillsammans med. Jag är så otroligt glad över att du är du. Dessutom är jag ofantligt glad över att du är världsbäst på att baka kakor. Dock är inte min beachform särskillt glad över det. Men vet du vad? Fuck beachen! Daller for the win.
 
Grattis, grattis, grattis min älskarde Bellis Vargprutt (internskämt, förlåt) på din dag! Från vaggan, till graven och mooot oändligheteeeeen. Jag älskar dig! ❤
Postat av: Anonym

Alltså åååååhh!!! Nu vill jag ju bara gråta !!!! Du är bäst i vääärlden!!!! Älskar dig meeeest!!! Bästavän, från vaggan till graven!!! <3 <3 <3

2013-03-08 @ 22:19:13
Postat av: Moa Lövgren ✰

Riktigt fin blogg och fina bilder :) Har likadana träningstights också! Kram :)

2013-03-10 @ 15:58:26
URL: http://moalovgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0