Web Toolbar by Wibiya

Lyxfrukost

Ovan ser ni vad jag har hunnit med hittills idag. Jag började dagen med en onödigt men ack så värd frukost framför Tv3 Play. Därefter trotsade jag mitt träningsförbud och drog ut på en snabb, lite lugnare runda. Förut förstod jag inte alls vad charmen med att jogga eller springa (förutom på en fotbollsplan givetvis). Men nu tycker jag att det är bland det bästa som finns. Så himla skön känsla efteråt. Nu väntar en snabb dusch och sedan ska jag ut i solen igen. Ledighet for the win
Postat av: Hanna och Malin Forsberg

Tycker du om choklad? Tycker du om kladdkaka? Vill du veta hur du kan äta detta, men med mindre kolhydrater som är precis lika gott??
Gå då in på min blogg för recept & instruktioner!
Du kommer inte att ångra dig^^

Om du inte gillar såna här kommentarer på din blogg, ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra dag<33

2013-03-30 @ 09:22:58
URL: http://fforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0