Web Toolbar by Wibiya

Efterlängtad fika

Idag fick jag äntligen vakna utav att solens strålar letade sig in genom fönstret och inte utav någon vidrig alarmsignal. Det var första gången på tre veckor som jag inte ställt något alarm. Fruktansvärt skönt. Jag passade på att pyssla lite här hemma innan jag åkte in till Gamla Stan för att möta upp fina Emelie som jag inte träffat på evigheter. Vi satte oss på Stockholms kanske mysigaste café där vi åt lasagne, kanelbullar & latte och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är allt bra hon! Därefter tog jag mig till mässan där det var dags att plocka ner montern och frakta hem båten. Det har varit tio intensiva mässdagar på Allt för sjön-mässan, men kul har vi haft!

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag själv heter = sängdags. Jag hoppas allt är fint med er! Puss & god natt (: ❤
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Sv: Tack så jätte mycket, vad kul att du vill titta in flera gånger också!!:D

Hoppas du får en jätte bra kväll!:D
Kram!

2013-03-11 @ 19:11:28
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se
Postat av: Emelie Jägerbert

Fett fin blogg du har!! :)

2013-03-13 @ 19:12:50
URL: http://emmees.blogg.se
Postat av: Emelie

Kanelbullen satt som handen i handsken, fast i magen då! Hihi! Söta du <3 Vi får börja kryssa in flera små dater i kalendern och nu har vi sommarplaner! Den du ;)

2013-03-17 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0