Web Toolbar by Wibiya

Efter-semester-ångest

Livet på en pinne 
 
Åh. Nu är min semester slut och jag har spenderat dagen på jobbet. Första dagen efter semestern kan ju vara den mest ovärda dagen in game. Men jag försöker att inte vara allt för otaggad, för jag har haft två himla himla fina veckor. Jag har bland annat fått vakna upp bredvid min bättre halva flera dagar, ätit mysfrukostar, legat och läst i solen på bryggan, raceat och träffat fina människor. Så himla oslagbart.
 
Meeen, nu är det bara att ladda och och slå på jobbmodet. Jag tänkte försöka mig på att hinna redigera några av bilderna från min och Bellas fotoroadtrip snarast också. Det kliar i redigeringsfingrarna vill jag lova 
Postat av: Anonym

Vilken otroligt fin blogg du har! :D

Svar: Åh, tack så jättemycet! :)
fiveseconds.webblogg.se

2013-07-30 @ 11:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0