Web Toolbar by Wibiya

Behind the scenes

 
Här ovanför ser ni två "behind the scenes" bilder från min och Bellas fotoroadtrip tidigare idag. Vi lyckades hitta två superfina ställen och några av bilderna vi tog blev så himla himla fina. Ni ska få se så fort jag har hunnit redigera dom. Dock konstaterade vi rätt snabbt när vi kom hem och kikade igenom alla bilder att våra stå-bakom-kameran-outfits inte är dom allra finaste, haha. Men vad gör man inte för att slippa fulbränna? Jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser bilden på Bella, den till höger. Världens minsta ben till världens största överkropp ❤ 
 
Nu ska vi röra oss ut och köpa sushi. Ikväll står filmkväll på schemat. Så himla värd första dag på semester ❤
Postat av: Malin

Tack så mycket! Ja jag håller med dig! :)

2013-07-13 @ 22:35:25
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0