Web Toolbar by Wibiya

Träningslördag

Tjenahejsan! Här står jag och täntar mig i omklädningsrummet.. Jag har precis landat och tryckt i mig en massa mat efter att ha köttat en timmes SATS Energy. Jeusus säger jag bara. Snacka om genomkörare! Sjukt jobbigt men sjukt kul. Rekommenderas starkt för alla er Sats'are. Det blir helt klart en favorit i repris nästa lördag (:
 
Resten av dagen tänker jag ägna åt lite fortsatt rensande här hemma. Jag skulle egentligen ha hängt med Simon och Kalle ikväll men i och med att jag fortfarande har sällskap av svinisarna så vill jag inte riskera att smitta dom för det är ett helvete att bli av med skiten. Svinkoppsjävlar. Så det får bli jag och dammsugaren idag (: Vad hittar ni på idag?
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; tack =) härlig med gym!

2012-09-29 @ 17:20:20
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: ida|foto

tack så himla mycket :) din blogg är också riktigt härlig :)

Svar: Åh, tack så mycket! (:
fiveseconds.webblogg.se

2012-09-29 @ 23:14:35
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0