Web Toolbar by Wibiya

Sunday

Det flög förbi en luftballong tidigare idag och fotonörd som jag är så var jag givetvis tvungen att plocka fram kameran. Det är väll i stort sett det enda vettiga jag har gjort idag. Jag vaknade pinsamt sent och har mest gått runt i mjukisbyxor och tänkt på allt jag borde göra samtidigt som jag har spelat barnspel på nätet. Extremt produktiv dag.

 

Sen sist vi hördes så har det inte hänt sådär jättemycket. Jag har gått in i en vakna-jobba-äta-sova bubbla, därav min frånvaro här. Igår var jag i alla fall på en liten reunion med Joss, Lucas och Kalle. Vi åt grymt god middag på TGI Fridays och efter det körde vi utgång. Det var extremt länge sedan vi sågs allihopa så det var himla fränt att äntligen ses igen.

 

Nu ska jag återgå till att göra absolut ingenting. Slappsöndag for the win. Jag hoppas allt är fint med er. Kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0