Web Toolbar by Wibiya

Detaljer

Jag har ägnat hela dagen åt att rensa i garderoben. Fyllde en Ikeakasse med sånt som jag inte längre använder, tänkte knata iväg med den till Myrorna (: Insåg mitt i rensandet att jag har haft en sinnessjukt ful stil förut, pinsamt. Rensade även min klädhängare och hängde bort sånt som jag inte passar in längre och hängde dit lite snyggare tröjor och lite så. Känns sjukt bra och skönt att äntligen ha det gjort! Borde egentligen ha tagit tag i det för länge sedan. Tänkte fortsätta rensandet här hemma resten av kvällen. Svinisarna vägrar försvinna från mitt ansikte så drar mig från att gå ut. Jag ska i alla fall våga mig ut till det lokala sushistället. Lite fredagsmys ska det bli i alla fall! Jag hoppas ni får en fin kväll! Puss & kärlek
Postat av: Bonnie

Vilken underbar garderob du verkar ha!
Svar: Tack finis!

2012-09-29 @ 16:40:37
URL: http://bouchons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0