Web Toolbar by Wibiya

Träningshelg @ Norasjön

YO! I fredags lastade jag och teamet verktyg, propellrar och nybåten och drog oss till Nora och Norasjön för en helgs båtåkande. Jag fick äntligen, äntligen testköra båten och satan vilken skillnad det var rent körmässigt jämfört med båten jag körde förra säsongen. Nybåten var betydligt mer svårkörd och gick betydligt mycket fortare än vad jag var van vid. MEN DÖR VAD KUL DET VAR!!! Är sjukligt taggad inför årets första race nästa helg. Förutom att köra en massa båt så åt vi sjukt god mat, åt universums godaste bullar, träffade fina båtmänniskor och hade det allmänt bra. Nu ska jag försöka packa upp och storstäda. Lär inte hända om jag känner mig själv rätt. Men det är ju tanken som räknas... Hoppas allt är fint med er (: Puss!


Nybåten<3

Universums godaste kanelbulle. Hon som ägde caféet kunde det där med att baka bullar.

Och att göra sallader var hon också riktigt bra på.

Det hängde sånnahär fina skyltar med fina budskap runt om i caféet.
Postat av: Malin

Jättefina bilder! :)

2012-05-20 @ 21:56:03
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hej på dig!

Hoppas att allt är bra med dig, händer i veckan?

btw. vad tycker du om min nya header? KRAM! ;)

2012-05-29 @ 02:59:01
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0