Web Toolbar by Wibiya

Längesen

Precis som rubriken så fint har klargjort så var ett tag sedan vi hördes nu. Jag har egentligen inget vettigt att skylla på utan motivationen har svikit ännu en gång. Men har saknat bloggen de senaste dagarna och nu när jag ändå bara siter hemma och degar så tänkte jag passa på att slänga in ett snabbt hej! Måste säga att jag är lite smått förvirrad av nya blogg.se. Klickar mig fram försiktigt och håller tummarna för att jag inte ska förstöra något, haha. Men jag gillar't faktiskt. Ikväll ska jag och Joss ut och svänga våra lurviga tillsammans med ett gäng riktigt sköna snubbar. Lär bli grymt! Hoppas allt är bra med er! Vi hörs snart igen ❤
Postat av: Louise

Underbara bilder!

Sv: tusen tack snälla du!

2012-07-14 @ 18:16:28
URL: http://louisedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0